Mimesis Dergisi’nin Mayıs 2011’de yayınlanan 18. sayısında yer alan tiyatrotem dosyası Ceren Okur’un editörlüğünde hazırlandı. Dosyaya, Selda Öndül “Hakiki Gala’da Dramatik Olan’ın Zihnin Ekranına Düşürdükleri”; Çetin Sarıkartal “Tiyatrotem Oyunlarına Dramaturji ve Reji Yapmak”; Zerrin Yanıkkaya “Tiyatrotem’de Grotesk Olan Üzerine Bir Deneme”; Beliz Güçbilmez “Tiyatrotem Yapımlarında Oyuncu-Rol-Kukla İlişkisi Üzerine Kaba Taslak”; Bilge Gültürk “Tiyatrotem Oyunlarında Karnavalesk Olan”; Tülin Sağlan “Bunun Seyri Sefa İsteyenlere Neşe Verir, Hakikati Görenlere İse İbret Verir”; Süreyya Karacabey “Hakiki Gala ya da Canına Yandığımın Yalancı Dünyası”; Barış Yıldırım “Duvarın Gölgesinde”; Nihal Geyran Koldaş “Tiyatrotem Nasıl Oynar”; Ayşe Bayramoğlu “Bir Sahneleme Metni Yazma Deneyimi” ve Thomas Lang “Tiyatrotem Almanya’da” başlıklı yazılarıyla katkıda bulundular. Dosyanın giriş yazısını kaleme alan editör Ceren Okur’un yazısınını son satırları ise şöyle: “Tiyatrotem ile ilgili benim düşüncelerim mi? Sahnede yalnız kalacak kadar cesurlar, birbirleri ve seyirci ile oynayacak kadar çocuksular, toprağın altından tiyatro kazısı yapacak kadar korkusuzlar, tiyatronun sahne üzerindeki iktidarını yıkmayı deneyecek kadar gözü karalar ve ezberlere yaslanmayacak kadar ‘tiyatrocular’.”